پورتال مشتریان اسپو (مدیریت ارتباط با مشتری)، راهکار جامع برای ارج نهادن به نیازهای روز مشتریان خود است. این سامانه علاوه بر فراهم سازی امکان دسترسی به اطلاعات مشتری، اطلاعات پروژه و فرایندهای در حال انجام ایشان را نیز مهیا میسازد.
پورتال مشتریان اسپو به منظور برقراری ارتباط مستقیم مشتریان محترم با واحد پشتیبانی و دریافت برخط کلیه خدمات مرتبط می باشد. این سامانه دامنه وسیعی از خدمات را در اختیار مشتریان محترم شرکت اسپو قرارداده که در ذیل به برخی از آنها می توان اشاره نمود:
خدمات پورتال مشتریان اسپو:
- اطلاعات مشتریان
- اطلاعات پروژه مشتری
- روال و فرایند پروژه
- ارائه طرح و پلان از طریق پورتال
- مدیریت پروفایل توسط مشتری
ورود به پورتال مشتریان اسپو:
برای استفاده از این سامانه، بایستی از از طریق شرکت اسپو برای شما نام کاربری و رمز عبور اختصاصی ایجاد شود تا وارد سامانه شوید.