اسپو در یک نگاه

اسپو در یک نگاه

اسپو
شرکت مهندسین و مشاوره

شرکت مهندسین و مشاوره اسپو با شماره ثبت 428815 در زمینه طراحی، ساخت و اجرا ابنیه، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی و دکوراسیون داخلی ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی و درمانی فعالیت دارد. این شرکت با در اختیار داشتن شرکت دیگری با نام «مبتکر بهین تجربه» و کارخانه تولید مصنوعات چوبی، فعالیت خود را گسترش داده و طی سال‌ها، افتخار همکاری با سازمان‌های دولتی و خصوصی را در داخل و خارج کشور کسب نموده است و با تکیه بر تجارب پیشین، تخصص و توانایی کارشناسان و با رویکردی نوین در صنعت ساختمان وبه منظور حفظ و حمایت از سرمایه‌گذاری کارفرما،برنامه ریزی شده است . همچنین «اسپو» با در نظر گرفتن زنجیره مباحث فنی و تخصصی، ضوابط، آئین‌نامه و مقررات فنی ساخت‌وساز از سوی سازمان نظام مهندسی- سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کلیه نشریات مرتبط، در راستای جذب مشتری، با با بالاترین سطح کیفیت و رقابت، و اخذ گواهینامه‌ها و استانداردهای مربوطه از طرف سازمان‌های ذیصلاح و ایجاد محیطی دلنشین و چشم‌نواز هدف‌گذاری شده است.

موسس و مدیر عامل
حمیدرضا اشرف

صنعت ساختمان هرروز با توجه به تغییر فرهنگ ، گذر زمان ، تغییر نیاز ها و سلایق و تغییر متریال و پیشرفت تکتولوژی و بسیاری از فاکتور ها دیگر، در طراحی و ساخت دستخوش تغییرات شده است . موضوعی که در این عرصه در بالاترین درجه اهمیت می باشد ایستایی واستحکام ساختمان است، به خصوص در ساختمان های حیاتی که نقش امدادی و کنترل بحران را دارند مانند بیمارستان ها ولی نمی توان موضوع رفاه را نیز نادیده گرفت از این روی تامین نیاز های فیزیکی از قبیل ابعاد فضاها ، دسترسی ها ، و نیز عوامل دیگر مانند نور هر فضا ، تهویه ، دکوراسیون داخلی و ترکیب رنگ ها مطرح می شود، لذا همانگونه که توضیح داده شد مرحله به مرحله طراحی و اجرای ساختمان دارای اهمیت ویژه بوده و ماندگاری یک ساختمان را برای سالهای طولانی تضمین می نماید .

,,
اهداف ما

با این همه نباید خواست اجتماع را به دیدهٔ یک مانع در برابر اهداف هنرمندانهٔ معمار نگریست. بیش‌تر معمارها به این درخواست‌ها به عنوان شرایط طبیعی یک مسیر هنری نگاه می‌کنند.

معماری به عنوان علم و هنر بارها در گذشته مورد بحث و مجادله بوده‌است. بیشتر مردم اتفاق نظر دارند که معماری هر دوی این‌ها است، اما (چه میزان هنر) و (چه میزان علم) یا برتری یک عامل بر دیگری در طول زمان بر حسب وضعیت‌های مختلف، متفاوت بوده‌است. این موضوع بحثی همیشگی است که اغلب تضادها و ستیزهای سختی را در میان معماران به همراه داشته‌است. معماران متمایل به (فرم) و (جاذبهٔ بصری) اغلب معماری را برای خود مطالبه می‌کنند. در حالی که معماران متمایل به (برنامه‌ریزی)، (سیر از سؤال به جواب)، (موضوعات اجتماعی) یا (معماری خورشیدی) اغلب در برابر گروه فرم‌گرا، موضعی دفاعی پیش می‌گیرند. برای درک توده و حجم معماری، باید گفت هنر از علم لطیف‌تر است. بدون تأمل و تفکر در تأثیرات هنر، که بسیار گسترده و نامحسوس است، عموماً نمی‌توان تأثیرات بی‌واسطه و محسوس علم را بر زندگی خود دریافت کرد. علاوه بر این، عموماً در تعریف هنر میان افراد جامعه توافق نظری مشاهده نمی‌شود، در صورتی که در پذیرش و تصدیق هنر، اتفاق نظر وجود دارد.

همه چیز با اسپو به حقیقت می پیوندد